Met unieke, visuele content een consistent en herkenbaar verhaal vertellen en daarmee een krachtig merkbeeld bouwen. Dat is waar wij onze fotografie voor inzetten.
Met unieke, visuele content een consistent en herkenbaar verhaal vertellen en daarmee een krachtig merkbeeld bouwen. Dat is waar wij onze fotografie voor inzetten.
We maakten een foto- en videoreportage van het werk van Because We Carry in de vluchtelingenkampen Moria en Kara Tepe op Lesbos, Griekenland. Dat deden we pro deo. Zo droegen wij een klein steentje bij.
Voor de nieuwe barbistro Sir James mochten we de gerechten en het geheel verbouwde restaurant op de gevoelige plaat vastleggen en zo het merkbeeld bepalen voor de lancering van het merk. De beelden zijn onder andere gebruikt voor social media, advertising en advertorials.
Buro Meerwaarde was nauw betrokken bij de ontwikkeling van het nieuwe merk van Huisartskliniek; Ivy clinics. Een onderdeel van het geheel was het vormen van het merkbeeld met sprekende - doelgroep gerelateerde - beelden. Hiervoor organiseerden we een shoot op locatie. De beelden zijn gebruikt voor alle online en offline uitingen en dienen als basis voor campagnes en advertising.
One Day Clinic is een soa kliniek met klinieken en prik poli's door het hele land. We ontwikkelden een awareness campagne waarin we echte mensen met echte verhalen fotografeerden op de Albert Cuyp Markt in Amsterdam. Creatieve, strategische content voor een internationale doelgroep met een duidelijke boodschap; 'Get tested, better safe than sorry'.
Mooi ben jij! is met ruim 600 M2 winkelvloer één van de grootste modewarenhuizen van Nederland. Wij geloven in de kracht van custom content. Daarom fotografeerden we wekelijks de nieuwe collectie. Deze beelden zetten we in voor gerichte e-mailmarketing en prikkelende social content.