Opdrachtgever: Adventure Eefde | Buro Meerwaarde
928
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-928,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.5,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

Adventure Eefde

Ter lancering van de unieke en natuurgetrouwe klettersteig (via ferrata) klimrots van Adventure Eefde (voorheen Karting Eefde) heeft Buro Meerwaarde, in samenwerking met Hisslink webbouw en grafisch design, het voormalige Karting Eefde een volledige online make-over gegeven.

 

Buro Meerwaarde was verantwoordelijk voor:

  • Ontwikkeling en lancering van de nieuwe naam
  • Ontwikkeling logo en huisstijl (i.s.m. Hisslink wedbouw & grafisch design)
  • Ontwikkeling nieuwe website (i.s.m. Hisslink wedbouw & grafisch design)
  • Lancering en promotie nieuw onderdeel ‘ Via Ferrata’
  • Commercial
  • Promo video’s
  • Social content
  • PR & advertising

 

Opdrachtgever

Adventure Eefde

Category

Branding, Fotografie, Huisstijl ontwikkeling, Social content, Videomarketing, Website