Opdrachtgever: One Day Clinic | Buro Meerwaarde
940
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-940,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.5,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive

One Day Clinic

 

One Day Clinic is een SOA kliniek met vestigingen in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven. One Day Clinic is een initiatief van Amit Atwal, voormalig arts bij de GGD.

 

Met de komst van One Day Clinic maakt Amit het testen op SOA’s voor iedereen bereik- en betaalbaar.Traditioneel gezien kun je als (vermoedelijke) drager van een SOA terecht bij de huisarts of de GGD. Beide partijen zijn niet volledig toereikend. Dat is waar One Day Clinic met een aanvullend aanbod sterk op inspeelt. Dit aanbod vraagt om een strategische lancering van een eenduidig en krachtig merkbeeld. Het doel is One Day Clinic, naast de twee genoemde aanbieders in de zogeheten Evoked Set te plaatsen.

 

 

Om dit te bereiken produceren we eerlijke, humoristische en een tikkeltje provocerende campagnes die bijdragen aan de awareness van de achterliggende drijfveer: het steeds groter groeiende SOA probleem. Daarnaast produceerden we verschillende informatieve video’s ter verrijking van de website en social media kanalen. Ook richten we prikkelende social advertenties in en zorgden we voor consistente en relevante content op de website en social media kanalen.

Opdrachtgever

One Day Clinic

Better safe than sorry campagne - in samenwerking met

Ruwan Heggelman

Category

Branding, Social content, Videomarketing, Website