PR & Eventmanagement | Buro Meerwaarde - creatieve communicatie
1441
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1441,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.5,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive
 

(PR) Event

(PR) Event

 

EVENTMARKETING

Voor Hencon Forestry organiseerden wij een tweedaags event, waarbij de vrijdag in het teken stond van de onthulling van hét nieuwe merk chipper in bosbouwland; AXSEL, de samenwerking met Pezzolato spa (IT) en de uitbreiding van het John Deere Forestry (DE) dealerschap.

 

Dit event vertaalde de kernwaarden van Hencon en presenteerde deze aan zo’n 100 genodigden; internationale relaties en pers. Mede dankzij het onderscheidende showelement werd de avond een groot succes met als resultaat dat deze ruimschoots vertaald werd door de pers.

 

Om de daadwerkelijke onthulling tijdens het event kracht bij te zetten, produceerden wij een commercial die we, in een cinema-omgeving, afspeelden voor het voltallige gezelschap. De commercial met ‘mysterieus open einde’ werd ‘gedragen’ door een waanzinnige lichtshow, oorverdovende sound effects (want ja; bos, chippen, lawaai, mannendingen) én een vallend doek van 5 meter (ShowLine you rock!) waarachter de machine met de slogan ‘Never off duty’ stond te schitteren. Een behoorlijke binnenkomer.

 

De zaterdag organiseerden wij een open dag voor het publiek. Mede dankzij de promotionele video trok dit event maar liefst 2000 geïnteresseerde, internationale bezoekers.

 

Wij kijken terug op een geslaagd event dat zijn doel behaald heeft. Echter konden we deze kwaliteit niet realiseren zonder de nauwe samenwerking met Huug (Showline) en Koert (Dex Partyrent).

 

Daarnaast willen we ook de volgende partijen bedanken die de avond naar een hoger niveau hebben getild:
Walter Boekelder van Walter Kookt Catering
Hans Bijvoets van Anfors Imperial
Gastvrouw/host Mirjam Danko

#eventmarketing#videomarketing#marketing

 

Voor deze merklancering organiseerden/produceerden wij:

  • De commercial (AXSEL)
  • De promofilm  (open dag)
  • De after movie (open dag)
  • Alle communicatie uitingen rondom het event
  • Het tweedaagse event

______________________

 

EVENTMANAGEMENT

Het grensoverstijgende natuurgebied Eltenberg-Bergherbos werd na een periode van verbetering en verrijking heropend. Buro Meerwaarde was verantwoordelijk voor de organisatie van deze tweedaagse opening.

 

We willen een de partners van het project bedanken die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan het succes van de heropening:

Natuurmonumenten
Gemeente Montferland
Gemeente Emmerich am Rhein
Kasteel Huis Bergh

Voor deze heropening organiseerden/produceerden wij:
  • De commercial
  • De aftermovie
  • Alle communicatie uitingen rondom het event
  • Het tweedaagse event